Welkom bij de klantenservice van Packgroup.


Voor wie is het?

Deze mogelijkheid is er voor klanten die een storing willen melden, een vraag willen stellen en/of een bestelling doorgeven. Door een keuze te maken uit de menu opties onder "KLANTENSERVICE" komt u in het E-Ticketsysteem of in het E-Bestandensysteem.


E-Ticketsysteem:

Hier ziet u de volgende keuzes:

"Back to homepage"

Maak deze keuze als u terug wilt keren naar de website van Packgroup.

"Tickets"

Maak deze keuze als u een overzicht wilt zien van openstaande tickets en/of een nieuw ticket wilt toevoegen.


Door op de regel te klikken van het betreffende ticket wordt deze geopend en kunt u de details zien van de gemelde storing en/of aanvraag.
Wijzigen kan niet! Een eenmaal aangemaakt ticket wordt in behandeling genomen door onze klantenservice en de vorderingen kunnen alleen door hen bijgewerkt worden. Indien u een aanpassing wilt maken of het ticket wilt anuleren dan kunt u een nieuw ticket aanmaken met daarin de aanpassing of reden van annuleren. Vermeld altijd het ID van het originele ticket, deze vind u helemaal aan het begin van de ticketregel in het overzicht.

Een nieuw ticket aanmaken kan door links boven op de groene + te klikken of door in het menu op "Tickets" - "Add Ticket" te klikken.
Vul vervolgens de volgende gegevens in:

"Customername", deze naam staat al ingevuld of is te kiezen in een keuze menu.
"Location", maak hier uw keuze uit de voor u bekende locaties. Staat deze er niet bij of weet u het niet, sla deze stap dan over.
"Equipment description", maak hier uw keuze uit de voor u bekende machine of het machine onderdeel. Staat deze er niet bij of weet u het niet sla deze stap dan over.
"Start Date", deze datum wordt automatisch ingevuld.
"Applicant", vul hier uw eigen naam in, bij voorkeur voor-, en achternaam.
"Priority", maak hier uw keuze uit:

  • "asap" = zo snel als mogelijk
  • "soon" = graag snel
  • "later" = bij eerste gelegenheid
  • "maintenance" = tijdens onderhoud
  • "idea" = te gebruiken bij een idee of voorstel

"Description", type hier kort en bondig in wat de storing of aanvraag betreft.
"Remarks", aanvullende/uitgebreide informatie, deze is met name voor meer informatie naar onze klantenservice.
"Due Date", dit is de datum waarop het afgerond moet zijn.
"Follow-Up", wie dit moet uitvoeren. Weet u het niet sla deze stap dan over, Indien gewenst passen wij dit aan.

Klik vervolgens op "Save" om de vraag op te slaan en controleer of het nieuwe Ticket in de lijst staat.

 

"Display"

Maak deze keuze als u een overzicht wilt zien van uw productielijnen en daarin voorkomende machines.

"Display" - "Location", genereert een lijst met al uw productie locaties.
In de lijstweergave ziet u de naam van de locatie, de eerstvolgend geplande onderhoudsdatum, de te verwachte down-time en de huidige status.
Indien u op een lijstregel klikt wordt bovenstaande meer in detail weergegeven en wordt het laatste ticket binnen deze lijn weergegeven.

"Display" - "Equipment", genereert een lijst met al uw machines.
In de lijstweergave ziet u:

  • "Location", de naam van de locatie waarin de machine is opgenomen
  • "Equipment", de naam van de machine
  • "InstallDate", de installatiedatum van de machine
  • "Interval", de intervaltijd van onderhoud (indien een contract of periodiek onderhoud op nacalculatie van toepassing is)
  • "LastMaintenance", laatst uitgevoerde onderhoudsbeurt (zie ook onderstaande kleurverklaring)
  • "NextMaintenance", volgende geplande onderhoudsbeurt (zie ook onderstaande kleurverklaring)
  • "Status", status van de machine (in bedrijf of in storing)

Onderhoudsplanner "NextMaintenance".

De diverse equipment heeft een next maintenance datum welke in de lijst weergegeven wordt.
Afhankelijk van de status heeft de equipmentregel een kleur.

De kleuren zijn als volgt:

blauw : planning onderhoud volgens contract
bruin  : planning onderhoud op nacalculatie
geel   : geplaned maar nog niet wederzijds bevestigd
groen : definitief ingeplaned
rood   : reeds uitgevoerd


"Reports"

Maak een keuze uit de machinelijst om het rapport weer te geven.
Maak deze keuze als u een historie rapport wilt weergeven per machine.

E-bestandensysteem:

Door het maken van deze keuze uit het "KLANTENSERVICE" menu krijgt u een overzicht van alle voor u beschikbare handleidingen en documentatie.

Klik op de naam van uw bedrijf of vestiging om het bijbehorende overzicht van handleidingen en manuals te openen.
Maak uw keuze uit de beschikbare PDF bestanden en klik op het gewenste bestand. Maak vervolgens uw keuze om het PDF bestand online te openen of te downloaden.
Staat een van uw handleidingen of schema's er niet bij, maar heeft u wel een gedrukt excemplaar? Meld het ons en wij scannen deze gratis voor u naar PDF zodat hij altijd te raadplegen blijft.